هدایای تبلیغاتی جدید
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید

هدایای تبلیغاتی جدید مرتبط با سازمان ها در غالب بسته بندی های نفیس از جمله مزیت های انتخاب درست به شمار می رود. سامانه آنلاین امیران تبلیغ سعی و تلاش نموده بر اساس تمامی سلیقه ها دست به طراحی و ترکیب انواع صنایع دستی زده و بسته بندی شکیلی برای هر گروه از تولید، طراحی و تولید نماید. از جمله هدایای تبلیغاتی اصفهان هنر زیبای میناکاری، الماس تراش، ست های مدیریتی صنایع دستی، فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و خاتم می باشند. تمامی این محصولات دارای ظروف استاندارد رعایت شده و با نظارت مهندسین کنترل کیفی در خط تولید گروه صنایع امیران تبلیغ به بهترین شیوه تولید می گردند.

هدایای تبلیغاتی جدید در قالب قاب مشبک مینا کاری

قاب های مشبک می تواند به عنوان یکی از اساسی ترین هدایای لوکس سازمان ها و ارگانها مورد استفاده قرار بگیرد، ترکیب شدن معرق های رنگی با انواع بشقاب ها در قالب قاب های pvc و تمام چوبی و همچنین رعایت فضای مناسب جهت حک لوگوی سازمانها توانسته این محصول را یکی از بهترین مدل هدایای تبلیغاتی به بازار نیاز عرصه نمایند. بر اساس سفارش مشتریان می توان قاب های این محصولات را با طرح های متفاوتی تولید نمود از جمله طرح های شطرنجی، قاب های دوبل و ساده همراه با طرحی های بسیار جذاب معرق رنگ شده به صورت های کاملاً اختصاصی.

ست جفت گلدان فیروزه کوبی با بشقاب میناکاری p31 (2)ست جفت گلدان فیروزه کوبی با بشقاب میناکاری

هدایای تبلیغاتی نفیس بشقاب های میناکاری شده در بسته بندی های جیر

بشقاب های میناکاری از جمله هدایای مرغوب و دارای قیمت های متناسب هستند که همراه با بسته بندی در جعبه های جیر (مخمل) همراه با روکش شیشه ای، زیبایی این محصول را دو چندان می نماید. بسته بندی بشقاب های میناکاری به عنوان یک هدیه تبلیغاتی میتوان به مدل های متفاوت تولید نمود. یکی از متریال های مورد استفاده از جنس  pvc می باشند. دومین متریال مخصوص بسته بندی این مدل هدیه از نوع تمام چوب با طرح خاتم می باشند.

خاتم کاری هدایای تبلیغاتی خاص با خاتم کاری

 از جمله هنرهایی است که به سختی تولید می گردد، تنوع بالای صنایع دستی خاتم کاری در بسته بندی های جعبه جیر یک جایگاه اساسی در بین هدایای تبلیغاتی سازمانی، پیدا کرده است. از جمله ظروف مورد استفاده در دنیای بزرگ هدایای تبلیغاتی، گلدان های خاتم در سایز های متفاوت می باشند.

استفاده از مس و خاتم هنری جدید در صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اصفهان، تهران به شمار می رود. کاربرد های گلدان های خاتم کاری در هدایای تندیس با پایه های فلزی نوعی جدید از هدایای تبلیغاتی مفید هستند که در سامانه آنلاین امیران تبلیغ طراحی و به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در کارگاه تولیدی امیران تبلیغ، شش مدل گلدان صنایع دستی با کمک گرفتن از هنر معرق بهترین هدایای تبلیغاتی کمک ارزنده ای نموده است. نمونه گلدان های هدایای تبلیغاتی عبارتند از: گلدان های الماس تراش، گلدان های مینا کاری، گلدان های خاتم کاری، گلدان های مس و خاتم، گلدان های مس و پرداز، گلدان های فیروزه کوبی. کارگاه امیران تبلیغ به عنوان بزرگترین مرجع طراحی، تولید تلفیق و بسته بندی صنایع دستی با متریال های MDF، جعبه های جیر و همچنین جعبه های چوبی با دارا بودن بزرگترین سامانه آنلاین راهی نزدیک بین تولید کننده و مصرف کننده ایجاد نموده است.

هدایای تبلیغاتی به صورت ساخت جعبه چوبی کادویی

 جعبه های چوبی نوعی جدید از هدایای تبلیغاتی هستند که در سایز ها و اندازه های متفاوت جهت مصارف گوناگون تولید می گردند، از پایه های چوبی جهت تندیس های گلدانی، از باکس های چوبی جهت ست های مدیریتی با متریال های زعفران،گلدان جهت هدایای تبلیغاتی صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر در کارگاه امیران تبلیغ مدل های جدیدی از هدایای تبلیغاتی از متریال تمام چوب با عنوان های قهوه خوری، شکلات خوری چوبی، جعبه دمنوش و ست های مدیریتی به صورت کاملاً حرفه ای طراحی و تولید می گردد.

ست جاخودکاری، سرکلیدی و خودکار خاتم p12ست جاخودکاری، سرکلیدی و خودکار خاتم p12

صنایع دستی، پیشنهاد هدایای تبلیغاتی

 به دلیل گسترش تنوع صنایع دستی و همگام با آن بسته بندی های نو و جدید در قالب  هارد باکس، جعبه جیر، MDF، رویکرد سازمان ها، ارگانها، از استفاده میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قاب های مشبک، به عنوان استفاده از یک مدل جدید هدایای تبلیغاتی بسیار ایده آل بوده است.

تندیس های صنایع دستی هدیه تبلیغاتی جدید

تندیس سازی از برترین هنرهای سامانه آنلاین امیران تبلیغ بوده و همه روزه با مدل های جدید سعی در نو آوری نموده ایم بسته بندی تندیس های صنایع دستی با متریال های گوناگون انجام می پذیرد مدل اول جعبه های جیر در ارتفاع های مشخص شده، مدل نوع دوم جعبه های هارد باکس و نوع سوم با متریال MDF تولید می گردند. گلدان های الماس تراش یکی از جدیدترین نوع مدل تندیس ها هستند که با ۳ نوع متریال پایه های آنها در کارگاه تولیدی امیران تبلیغ تولید می گردند. نوع اول پایه های چوبی که تمامی شش مدل گلدان صنایع دستی را میتوان بر روی آن قرار داد.

ست گلدان میناکاری با بشقاب میناکاری با جعبه چوبی p11ست گلدان میناکاری با بشقاب میناکاری با جعبه چوبی p11

به دلیل نوسانات بالای ارز جایگاه صنایع دستی امیران تبلیغ به عنوان هدایای لوکس و لاکچری همه روزه استقبال بیشتری رو به رو گردیده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: